dinsdag 3 september 2013

Driehoekige omslagdoek

Onlangs nog een driehoekige sjaal gehaakt volgens een patroon van Veritas. Gelukkig heb ik de foto van mijn creatie teruggevonden om het met jullie te delen. Gemaakt met wol van Regia Design Line hetgeen ontworpen is door Kaffe Fassett en dit in een kleurenpallet zoals alleen hij het kan maken. Als resultaat telkens super modieuze creaties door het natuurlijke kleurverloop van het garen. Heel praktisch voor beginnende haaksters want de wol zelf doet zijn werk zodat je geen ingewikkeld of een moeilijk patroon moet kiezen om een schitterend resultaat te bekomen.


In plaats van de rand te haken zoals het patroon schrijft heb ik natuurlijk weer voor frengels gekozen. Deze vind ik altijd leuk staan. Tevens heb ik de afgewerkte sjaal dit keer niet geblokt omdat de wol een zeer mooie structuur heeft en ik deze wil behouden.

Link : www.veritas.be/be_nl/diy/driehoekige-sjaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...